Wednesday, October 20, 2010

Politik Sabun

Macam biase pagi-pagi bdak opis aku sume mesti melepak tak tentu hala...sume muke blank tak tau nak bwat aper lagi...
Tapi arini lain skit...bos aku join sekaki sambil makan mee goreng yang dia beli untuk dia sorang jer...taik idung masin btul...
Kiteorang pon bwat dia macam tak wujud jelah...
Lepas dia setel makan tu aku tengok dia baca surat khabar Sinar yang driver opis aku beli...tibe -tibe jer dia bersuara ."Kite kene pilih parti bkan individu...." kata bos aku dengan muka serius kenyang makan sorang-sorang...kompem amik tajuk paper pikir aku...
"Diorang nak bwat style lama la tu.." sampuk di bdak opis aku berpangkat ustaz...
Aku yang wenggg sebab makan Peace Tablet sbelum datang keje trus sound ustaz tu "Style sebut style"....
Errkkk...sume senyap macam malaikat lalu naik vespa...silap plak gurau ngan ustaz gitu...
Lepas dua tiga minit yang sunyi bos bagi statement yang sume orang angguk jer...
"Kalu kite kene pilih parti bkan individu...maknanya letak tunggul kayu pun boleh menang laa..."
Hermmmm...

No comments:

Post a Comment