Monday, October 25, 2010

Syurga dunia...

"Giler rr..bole tengok bumbung umah mak aku siot!!" kata sorang membe aku yang dah jd bapak orang dah...tanpa diundang tibe-tibe datang plak membe aku yang berpangkat ustaz..orang kata kalu dapat pangkat ustaz ni sbelah kaki dah masuk syurga...orang kater la...kalu diorang kencing aku maknanyer aku kencing korang jugak la...
"Meh bagi kwn tengok bumbung umah kwn plak..bole skodeng bini kwn tengah bwat aper" kata ustaz sbelah kaki masuk syurga tadi...kampit btul...mentang-mentang tinggal sebelah kaki jer selamber jer dia nak main skodeng-skodeng...
Aku yang pikir nak kawan lama ni senyum jelah tande setuju...belek punyer belek jumper la jugak bumbung umah dia dari pandangan satelit...aku pun senyum senget skit jer takut orang kate aku riak plak nanti...terer jugak gadget terbaru aku ni...huahaha...tapi takde la sampai dapat tengok bini orang sidai kain...
Lepas setel berseronok tengok bumbung masing-masing aku yang tak tau nak bwat aper dah gatal-gatal tangan la check kredit yang baru ditopup 30 hinggit...gaji baru masuk kene la topup lebih skit...baru ader gaye bdak gomen...
Kali ni aku check kredit care yang stylo skit...aku dial...makwe tu pun cakap baki aku tinggal RM8.50...?????....WTF....tak puas ati punyer pasal aku gune sms plak...same jugak...palat betul...internet gerak skali rupenye...
Penyudahnyer aku kehilangan RM20 untuk tengok bumbung rumah bdak opis aku...haram jadah...tak dapat selit sbelah kaki dalam syurga lagi tak tau la....hermmmm....

3 comments:

  1. henpon mahal tuka postpaid laa..

    ReplyDelete
  2. gaji ka mahal...ape kate ka blanjer??

    ReplyDelete
  3. anggapan ko tu meleset sama skali :p

    tunggu gaji 5 angka, aku blanjer, okeh?hehe

    ReplyDelete