Sunday, November 13, 2011


Baru-baru aku dah tersambar Playstation 3 Slim 16GB bagi melengkapkan nafsu remaja liar yang selama ni dapat tenung jer mende alah ni dalam almari-almari kaca kedai game..Walaupun game PS3 ni macam haram harganyer jadi aku dah bwat strategi supaya aku tak membazir beli game yang tak mencengkam jiwa..Untuk PS3 aku akan beli game yang memang takder keluar kat Xbox360 sahaja maknenyer game yang Sony Production jelah yang ader dan biasenyer game-game Sony tak pernah lagi mencengkam jiwa malah mungkin menusuk kalbu contohnya GOD OF WAR 3...Aku walaupun tak dilantik sebagai mufti gamezz aku tetap nak keluarkan fatwa bahawasanya game ni wajib dimain...Kalau ader PS3 tapi tak main maka dosa besar la jawabnya...Berbalik semula pada stategi tadi jadinyer game-game yang bole dimain kat Xbox360 aku beli cd pirate jelah..RM7.00 hinggit jer nak tawar menawar pon segan..Amacam bijak tak aku..??  Hmmmm.......

No comments:

Post a Comment