Monday, November 14, 2011

MAN CAVE

Aku dulu selalu tengok citer SNOOP DOGG'S FATHER HOOD..Ada dalam satu dua episod dia tunjuk yang si Snoop Dogg ni nak bwat port untuk LELAKI SAHAJA yang digelar MAN CAVE..Aku plak sebagai remaja liar yang mudah terpengaruh dengan anasir luar tanpa segan silu  bwat Man Cave ni jugak cuma yang bezanya Snoop Dogg dia bwat kat luar rumah tapi aku bwat dalam rumah maka terjadilah loteng yang seperti gambar di atas..Apa yang best loteng ni??Untuk pengetahuan tempat ni satu-satunya kawasan MEROKOK..sambil berasap boleh layan Xbox360..kalau ader jiran-jiran datang aku suapkan dengan game bola..kalu sorang-sorang aku layan guitar hero..tak cukup dengan tu kalu bosan-bosan nak tengok movie pon bole..kat loteng ni bole pasang kuat skit tanpa mengganggu Nini dan Qisya kat bawah..so sape-sape remaja liar yang rase nak ader man cave ni sila beli rumah dulu k..jangan bwat kat rumah sewa nanti tak pasal tuan rumah marah..hmmmmmmm..

No comments:

Post a Comment